
Jestem psycholożką i psychoterapeutką w trakcie certyfikacji. Ukończyłam Instytut Psychologii Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku Neuropsychologia i neurokognitywistyka. Ukończyłam również całościowe 4-letnie szkolenie psychoterapeutyczne w podejściu humanistyczno-doświadczeniowym w Instytucie Integralnej Psychoterapii Gestalt w Krakowie. W pracy terapeutycznej kieruję się przede wszystkim wrażliwością, szczerą ciekawością i uważnością na osobę, aby wraz z nią tworzyć bezpieczną przestrzeń do odkrywania samych siebie. Bliskie mi jest holistyczne spojrzenie na naturę człowieka oraz skupienie nie tylko na jego deficytach czy trudnościach, ale też na osobistych predyspozycjach i zasobach.
Zakres usług: konsultacja psychologa dla dorosłych, psychoterapia indywidualna, test psychologiczny w kierunku ADHD dorośli DIVA-5, test psychologiczny osobowości MMPI-2, test psychologiczny w kierunku ADHD - MOXO + wywiad diagnostyczny
Dowiedz się więcej o ofercie Poradni zdrowia psychicznego Harmonia
Lekarz / specjalista dostępny:
W placówce
Konsultacja wideo
Znajomość języków:
polski
angielski
Nurt psychologiczny:
Terapia Gestalt
Leczone choroby:
Zaburzenia emocjonalne
Zaburzenia lękowe
Zaburzenia nastroju
Depresja
Stres
Kryzys emocjonalny
Lęki
Nerwica
Zaburzenia osobowości
Kryzys życiowy
Kryzys w związku
Wykształcenie:
Neuropsychologia i neurokognitywistyka na Uniwersytecie Jagiellońskim z dyplomem psychologa.
Roczny Staż Gestalt w Instytucie Gestalt.
Szkoła Psychoterapeutów Gestalt w Instytucie Integralnej Psychoterapii Gestalt (akredytacja Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz European Association for Gestalt Therapy).
Artykuły i poradniki tego specjalisty

Czym jest deprywacja snu? Jak sobie z nią radzić?
W 1729 francuski filozof Jean-Jacques d’Ortous de Mairan przeprowadził eksperyment, który udowodnił istnienie endogennego zegara okołodobowego w roślinach. Zaintrygowały go codzienne wzorce składania i rozkładania się liści mimozy, zechciał więc sprawdzić, czy są zależne od warunków zewnętrznych, czy też od ich wrodzonej cechy. Postawił roślinę w miejscu zupełnie pozbawionym dostępu do światła słonecznego i obserwował jej zachowanie. Dzienny rytm składania i rozkładania liści pozostawał niezmienny, nawet w okolicznościach całkowitej ciemności. Wysnuł hipotezę, że ruch liści nie był pasywną odpowiedzią organizmu na cyklicznie zmieniające się warunki, lecz jego wrodzoną właściwością. Od tego czasu zainteresowanie badaczy przykuło odkrycie znaczenia wrodzonego zegara biologicznego. Dowiedz się więcej na ten temat!

Presja oczekiwań – jak presja stawiana przez rodzica wpływa na dziecko?
„Dlaczego dostałaś czwórkę, a nie piątkę?”, „Musisz się bardziej starać, jeżeli chcesz coś osiągnąć w życiu. Z takimi ocenami Cię nigdzie nie przyjmą”, „Nie możesz iść się pobawić, niedługo idziesz na korepetycje z matematyki, a jeszcze masz przecież tyle nauki”. To tylko kilka zdań, które już od najwcześniejszych momentów edukacji dziecko może usłyszeć od swojego nadmiernie wymagającego rodzica. Współcześnie można odnieść wrażenie, że duża część dzieci od najmłodszych lat wystawiona jest na ogromną presję oczekiwań swoich opiekunów. Rodzice mogą nie być świadomi tego, w jaki sposób ta presja wpływa na rozwijającego się człowieka. Dowiedz się więcej na temat presji oczekiwań i tego, jak wpływa ona na dziecko.